Бюлетин


Често задавани въпроси

Нужна ли ми е регистрация, за да направя покупка?

За да пазарувате в www. fun-factory.bg  имате две опции: с регистрация или като гост.

Как да поръчам?

След като сте направили своя избор и сте решили да закупите стока от fun-factory.bg  е необходимо да отидете на страницата с продукта, който сте избрали и да натиснете върху бутона "Добави ме".

Когато продукта има опции за избор на цвят, количество и др. е необходимо да го изберете от падащо меню към съответния продукт, след което ще се появи бутонът "Добави ме".

Той ще Ви отведе на следващата страница, която дава статуса на вашата покупка. Тук можете да коригирате артикулите и количествата, които сте заявили с бутона "Вижте цялата кошница" или да натиснете "Пусни поръчка".

Ще бъдете изведени на страница, ако сте наш клиент попълнете имейл и парола, ако не сте може да се регистриате (ще бъдете улеснени в бъдеще) или да пуснете еднократна поръчка.

В 5 стъпки ще преминете през всички необходими детайли на поръчката: адрес за доставка, цена за доставка, спедитор за доставка, начин на плащане, обща сума за заплащане.

След като се убедите в коректността на въведените данни натиснете бутона „Завършване на поръчката”. Ще бъдете прехвърлени във финална страница, от която ще видите детайли на поръчката : номер, дата, адрес, лице за контакт, начин на плащане и продуктите.

На посочения от вас имейл ще получите автоматично съобщение - awaiting payment. Това означава, че поръчкатасе обработва и до 48 часа ще получите обаждане по телефона за потвърждение.

 

Как мога да платя поръчка си?

Имате 2 варианта чрез: наложен платеж или PayPal.com.

Как да очаквам потвърждение на поръчката ми?

След получаване на поръчката наш оператор ще се свърже с вас за потвърждение и едва тогава вашата заявка ще бъде обработена.

До колко време се обработва и доставя поръчката?

В рамките на 48 часа.

Забележка: Имайте предвид, че бройките на някои от продуктите са ограничени! Възможно е доставката на продукта да отнеме повече време.

Има ли минимална стойност на поръчка?

Не.

Имам подаръчен ваучер - как да го използвам?

След като изберете артикули и преминете през регистрация - стъпка 5 (има място за код). Там го въвеждате, натискате "Приложи" и автоматично биват спаднати процентите или паричната стойност на ваучера.

Имам подаръчен ваучер, но не мога да го приложа - какво да правя?

Имайте предвид, че върху ваучера пише за кои категории важи и при какви условия. Всеки има давност и при изтичане на датата вече не е активен.

Мога ли да върна даден продукт?

Закупена стока може да бъде върната в срок от 14 работни дни от получаването, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл.55 от Закона за защита на потребителя. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача!

Защитени ли са личните ми данни?

Личните данни,които fun-factory.bg  получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите - приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми,свързани с поръчката. fun-factory.bg  гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни на трети лица под никаква форма или изпозвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за информационния бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време.

Каква е цената на доставка?

4.99 лв - за пратки до 10 кг за всички части на страната, като поръчки над 50 лв се изпращат за сметка на fun-factory.bg .

С кой куриер работите?

Работим със Спиди, доставката до всеки техен офис в страната е 4.99 лв. Виж за най-близкия офис до теб или поискай доставката до твоята врата (цената остава 4.99 лв). 

 

Забравих си паролата – какво да правя?

Кликнете върху връзката и попълнете е-майл адреса, с който сте регистрирани. Ще ви бъде изпратена нова парола, с която да влезете. След това може да я променяте с Ваша, лесна за запомняне парола.

Всички публикувани продукти в on-line магазина са налични за поръчка, но са в ограничени количества. Възможно е липсата на някои от избраните стоки – възможни варианти: отказ на поръчката или замяна. В рамките на 48 часа ще бъдете уведомени по телефон за статуса на поръчката.